سمینار بین المللی آموزش دیجیتال مارکتینگ یورک کانادا

در مورد سمینار بین المللی دیجیتال مارکتینگ

دومین کارگاه بین المللی دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتالی) با همکاری دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه بین المللی یورک از کشور کانادا و مدرسه ی عالی کسب و کار شولیک، وابسته به دانشگاه یورک در تاریخ های ۸ و ۹ آذرماه سال جاری و در محل سالن همایش های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
اساتید کارگاه در روز اول (چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۸) آقایان بهزاد حسین عباسی و شایان عرفانیان و در روز دوم (پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۹) آقای دکتر Kelly Parke از مدرسه ی عالی کسب و کار شولیک وابسته به دانشگاه یورک کشور کانادا خواهند بود. کارگاه در روز دوم بصورت ویدئو کنفرانس و باترجمه ی همزمان برگزار خواهد شد.

سرفصل های کارگاه عبارتند از:


*مبانی دیجیتال مارکتینگ
*استراتژی های کسب و کار
*استراتژی های بازاریابی
*بررسی انواع بازاریابی B۲B، C۲B
*بررسی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ و آینده بازار دیجیتال
*بازاریابی موبایلی (ابزارها و فرصت ها)
*موتورهای جستجو و بازاریابی شامل: SEO، بهینه سازی و رنکینگ
*بررسی نمونه ی موردی (Case Study)
*موارد امنیتی، حقوقی و سایر موضوعات مرتبط و کاربردی
*بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

شرایط ثبت نام


شهریه کارگاه مبلغ ۴۷۵/۰۰۰ تومان است که از طریق سامانه eBanking دانشگاه به آدرس www.sbu.ac.ir قابل پرداخت می باشد. (فایل راهنمای پرداخت)
مدارک لازم جهت ثبت نام عبارتند از: تأییدیه واریز شهریه + دو قطعه عکس ۴*۳ رنگی (برای خانم ها با حجاب کامل و برای آقایان بدون کراوات) + کپی شناسنامه + کپی کارت ملی + تکمیل فرم ثبت نام بصورت آنلاین
جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره های ۲۲۴۱۰۴۸۶ و ۲۲۴۱۰۴۸۷ تماس حاصل فرمایید.

معرفی اساتید دومین کارگاه بین المللی دیجیتال مارکتینگ

با توجه به گسترش روز افزون استفاده از فضای دیجیتال و امکان استفاده ی رایگان (و در برخی موارد کم هزینه) از بسترهای در دسترس، نیاز به بروز رسانی اطلاعات علمی و عملی مدیران و افراد گوناگون، برای بهره برداری مناسب از این فضاها بیش از پیش احساس می شود. در همین راستا مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری دانشگاه بین المللی یورک کانادا و همچنین مدرسه کسب و کار شولیک وابسته به دانشگاه یورک، اقدام به برگزاری کارگاه نوین بازاریابی دیجیتالی نموده است.
مدرسین دومین کارگاه بین المللی دیجیتال مارکتینگ دانشگاه شهید بهشتی، آقای دکتر Kelly Parke، آقای بهزاد حسین عباسی و آقای شایان عرفانیان هستند.
این کارگاه طی دو روز و در تاریخ های چهارشنبه ۹۶/۰۹/۰۸ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ و پنجشنبه ۹۶/۰۹/۰۹ از ساعت ۱۴ الی ۱۸ برگزار خواهد شد.

kelly parke

Kelly Parke
Kelly is an MBA professor and researcher at top ranking Canadian universities including York University’s Schulich School of Business, University of Toronto, and Lassonde School of Engineering and more. He is also the Creative Director at the Osgood Hall School of Law.
Kelly Parke is the Lead Strategist at XDS (experience design strategy), which specializes in digital platform in designing products, processes, services, events and environments with a focus placed on the quality of the user (learners, instructors and other stakeholders) experience and culturally relevant solutions. Using various critical-thinking strategies, such as design-thinking and associative-thinking, the firm finds solutions to a variety of difficult challenges.
Kelly was chosen to lead the experience design for the new media facility for the Naryn Campus, University of Central Asia, Kyrgyzstan because of his unique combination of work in both the education and media sectors over the past +۲۰ years.
In broadcast television, he has worked as a television producer and cameraman throughout the world and was assigned to the ۲۰۱۰ Olympics in Vancouver. His clients include CBC, CTV, ABC, NBC, ESPN, FOX, SKY (Europe) TSN and Sportsnet.
In addition to broadcast media industry, Kelly brings expertise in the design and integration of rich-media applications for use in post-secondary education.
As a result, while based at York University, Kelly continues to consult with many educational institutions and governments, and has presented at the leading educational technology conferences around the world. He is regularly involved in the beta testing of software and hardware solutions in the field of streaming media for some of the leading companies in the sector.
In addition, he has served as a fan experience consultant for Bruce Mau Designs on the new NY Giants/NY Jets stadium.

 

 بهزاد حسین عباسی

مدرس و سخنران در حوزه های تخصصی بازاریابی، بازارسازی، فروش، اصول و فنون مذاکره، دیجیتال مارکتینگ و منابع انسانی
– سرپرست پخش منطقه ای شرکت پخش پردیس در استان فارس
– مدیر لجستیک و پخش شرکت پردیسان در جنوب کشور
– معاون بازرگانی شرکت پرگان سان در حوزه خدمات نفتی
– معاون فروش و بازرگانی شرکت سامیاکو
– مدیر فناوری اطلاعات و مدیر آزمون مؤسسه ماهان
– معاون بازرگانی شرکت تحقیقات پیشرفته
– مدیر نمایندگی ها، مدیر آموزش مجازی و مدیر فناوری اطلاعات مؤسسه مشاوران
– معاون بازرگانی دپارتمان بین المللی مشاوره مدیریت سراج راهگشای اقتصاد ایرانیان
– مدیر آموزش مؤسسه آموزش عالی آزاد ماهان
– معاون بازرگانی شرکت سپهر گستر بختگان
– مدیر بازاریابی و فروش برج تجاری تفریحی خلیج فارس

شایان عرفیانیان

شایان عرفانیان
استاد مدعو دانشکده مدیریت گروه مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران
استاد مدعو دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
عضو هیئت علمی مجتمع فنی تهران
مدرس دروس فناوری اطلاعات مرکز آموزش و پژوهش استانداری تهران
مدرس دوره های پرورش نیروی انسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ روزنامه دنیای اقتصاد
– عضو محققین امنیت سایبری مایکروسافت ۲۰۱۷
– دبیر کانون نواندیشان فضای مجازی ایران
– عضو مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی. ۱۳۹۴ تا کنون
– عضو کمیسیون نخبگان و آینده نگاری فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از بهار ۱۳۹۴ تا کنون.
– مشاور ستاد فناوری های نرم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از زمستان ۱۳۹۲ تا کنون.
– عضو کارگزاران مرکز توسعه کسب و کار فناوری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری سال – ۱۳۹۵
– عضو محققین صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور
– عضو کانون پتنت ایران
– سخنران همایش بزرگان کسب و کار اینترنتی ایران ۱۳۹۳ برگزار شده در کتابخانه ملی ایران
– مؤسس و مدیر عامل هلدینگ پیشرو با ۲۲ شرکت تابع
– در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
– رییس هییت مدیره اژانس برندسازی اینترنتی ماورا
– رییس ستاد سایبری برخی از کاندیدای ریاست جمهوری
– مدیر تولید نرم افزار مجمع تشخیص مصلحت نظام سال ۱۳۹۱
– مدیر پورتال و سایبری کارگزاری بانک انصار
– کارشناس افتخاری موارد مجرمانه پلیس فتا (فضای تبادل اطلاعات) ایران
– مشاور دیجیتال مارکتینگ برند های معتبر

پیشرفت مداوم در تکنولوژی، فضای کسب و کار جهانی و روشهای بازاریابی آنرا بطور چشمگیری تغییر داده است. توسعه تکنولوژی توانسته است که بازاریابی را از مدلهای سنتی به یک فضای جدید بازاریابی دیجیتالی متشکل از مشتریان آگاه، شبکه های ارتباطی و کانالهای رسانه ای تبدیل نماید. این نوآوری ها نقشی حیاتی در موفقیت شرکت ها در بازار رقابتی دنیای امروز دارد. کارگاه بین المللی دیجیتال مارکتیگ حاضر، مخاطبین و دانشپذیران را با استفاده از ابزارهای پیشرفته، آماده می سازد تا بتوانند استراتژی های دیجیتال مارکتینگ کسب و کار خود را توسعه و مدیریت نموده، و همچنین ابزار و تکنیکهایی نوین برای سازمان و تیم خود پیاده نمایند.
در همین راستا مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری مؤسسه CBSC، دانشگاه بین المللی یورک کانادا و همچنین مدرسه کسب و کار شولیک وابسته به دانشگاه یورک، اقدام به برگزاری کارگاه نوین بازاریابی دیجیتالی نموده است. دراین کارگاه که با حضور اساتید برجسته ی دانشگاهی برگزار شده و در روز دوم بصورت ویدئو کنفرانس با امکان ترجمه همزمان برگزار می شود، به مطالبی همچون استراتژی های بازاریابی، بررسی عوامل موثر در موفقیت بازاریابی آنلاین، ابزارهای در دسترس و آینده ی ابزارهای بازاریابی آنلاین و مواردی از این دست می پردازد که می تواند آینده ی کسب و کارها علی الخصوص کسب و کارهای سنتی را تحت تأثیر زیادی قرار دهد.

توضیحات بیشتر در مورد دوره

پیشرفت مداوم در تکنولوژی، فضای کسب و کار جهانی و روشهای بازاریابی آنرا بطور چشمگیری تغییر داده است. توسعه تکنولوژی توانسته است که بازاریابی را از مدلهای سنتی به یک فضای جدید بازاریابی دیجیتالی متشکل از مشتریان آگاه، شبکه های ارتباطی و کانالهای رسانه ای تبدیل نماید. این نوآوری ها نقشی حیاتی در موفقیت شرکت ها در بازار رقابتی دنیای امروز دارد. کارگاه بین المللی دیجیتال مارکتیگ حاضر، مخاطبین و دانشپذیران را با استفاده از ابزارهای پیشرفته، آماده می سازد تا بتوانند استراتژی های دیجیتال مارکتینگ کسب و کار خود را توسعه و مدیریت نموده، و همچنین ابزار و تکنیکهایی نوین برای سازمان و تیم خود پیاده نمایند.
در همین راستا مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری مؤسسه CBSC، دانشگاه بین المللی یورک کانادا و همچنین مدرسه کسب و کار شولیک وابسته به دانشگاه یورک، اقدام به برگزاری کارگاه نوین بازاریابی دیجیتالی نموده است. دراین کارگاه که با حضور اساتید برجسته ی دانشگاهی برگزار شده و در روز دوم بصورت ویدئو کنفرانس با امکان ترجمه همزمان برگزار می شود، به مطالبی همچون استراتژی های بازاریابی، بررسی عوامل موثر در موفقیت بازاریابی آنلاین، ابزارهای در دسترس و آینده ی ابزارهای بازاریابی آنلاین و مواردی از این دست می پردازد که می تواند آینده ی کسب و کارها علی الخصوص کسب و کارهای سنتی را تحت تأثیر زیادی قرار دهد.
سرفصل های قابل ارائه در کارگاه
۱- دستیابی به درکی قوی از مفاهیم کلیدی مدیریت دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای آن
۲- طراحی و بررسی برنامه های دیجیتال مارکتینگ
۳- توسعه و مدیریت استراتژیک دیجیتال مارکتینگ، دیجیتال برندینگ و مدیریت شهرت با محوریت بازارهای جهانی و بازار ایران
۴- تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه ای در دیجیتال مارکتینگ با یادگیری ابزارهای مهمی همچون:
CMS, SEO, Pay-Per-Click, Cost-Per-Click, Google Analytics, Google Search Console, Social Media Marketing, and Online Advertising.
۵- افزایش درآمد و سود سازمانی از طریق بکارگیری استراتژیها و ابزارهای کارآمد دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

آموزش روش افزایش فالوور لایک و کامنت اینستاگرام
حتما بخوانید