سمینار تکنیک های نوین دیجیتال مارکتینگ برگزار شد

فضای دیجیتال با گسترش اینترنت، رویکرد شرکت ها و سلیقه ی مشتریان و جامعه را تغییر داده است . روش های تبلیغات، به شکل گسترده کاربرد نداشته و مورد استقبال مردم قرار نمی گیرد. بازاریابی دیجیتال باعث شده است شرکت های کوچک بتوانند به راحتی با شرکت های بزرگی رقابت کرده و بازدهی شرکت خود را افزایش دهند. شرکت هایی که خواهان رشد و پیشرفت و از همه مهم تر ارتباط بهتر با مشتریان هستند باید به سمت تغییر و بازاریابی دیجیتال روی آورند. بازاریابی آنلاین باعث می شود نوگرایی و خلاقیت در شرکت جاری شود و پویایی و فعالیت بیشتر در راندمان شرکت تاثیر بگذارد. بازاریابی و تبلیغات آنلاین به دلایل ذیل برای همه الزامیست :

  • قابلیت دسته بندی تبلیغات بر مبنای جنس ، سن ، سلیقه و نوع مخاطبان
  • تغییر تبلیغات و پیام تبلیغاتی در هر ساعت و زمان
  • ایجاد خلاقیت و نوآوری در تبلیغات
  • ارائه بی نهایت اطلاعات به مشتری
  • سهولت در متقاعد سازی مشتری
  • از همه مهم تر ” کاهش هزینه ها “

این سمینار ویژه تمامی شرکت ها و افراد بدون نیاز به دانش برنامه نویسی تدوین و برنامه ریزی شده بود که به صورت مهارتی و کاربردی مباحث  اجرایی و کاربردی حوزه بازاریابی آنلاین را مطرح و راهکارهای ویژه آن را بیان کرد .

سرفصل های سمینار

  • مبانی دیجیتال مارکتینگ
  • ابزار های تحت وب بازاریابی آنلاین
  • استراتژی دیجیتال مارکتینگ
  • برند سازی آنلاین

مخاطبان سمینار :

  • مدیران وب سایت Web Masters
  • مدیران بازاریابی دیجیتال Management Digital Marketing
  • کارشناسان واحد بازاریابی دیجیتال
  • مدیران عالی و عامل شرکت ها
  • دانشجویان و علاقه مندان به حوزه های دیجیتال و بازاریابی
دیجیتال مارکتینگ و تعاریف بازاریابی اینترنتی
حتما بخوانید

 

مدرسین سمینار :

 

شایان عرفانیان
معادل دکترای مدیریت فناوری اطلاعات از نوبل
عضو محققین امنیت سایبری مایکروسافت
عضو کمیسیون نخبگان و آینده نگاری فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی
مشاور ستاد فناوری های نرم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مدیر تولید نرم افزار مجمع تشخیص مصلحت نظام
کارشناس افتخاری موارد مجرمانه پلیس فتا
مشاور دیجیتال مارکتینگ بسیاری از برند های معتبر

مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ، مدریزیت، بازاریابی

دکتر بهزاد حسین عباسی

متخصص و مجری بازاریابی شبکه ای – بازاریابی آنلاین

مدرس دوره های مشتری مداری – کسب و کار و برنامه ریزی

عضو انجمن های علمی کشور

سخنران کنفرانس ها و سمینار های تخصصی مدیریت