سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ روزنامه دنیای اقتصاد برگزار شد

سمینار کاربردی و تخصصی دیجیتال مارکتینگ روزنامه دنیای اقتصاد در کارگزاری مهر اقتصاد برگزار شد

بازاریابی و تبلیغات دچار تغییرات زیادی شده است. شرکت های کوچک به واسطه ی فضای دیجیتال و اینترنت درحال رقابت با شرکت های بزرگ هستند. بازاریابی دیجیتال یا Digital Marketing بستر مناسبی جهت حضور خلاق و نوآور شرکت ها ایجادکرده است. در این فضا شرکت ها (هلدینگ ، استارتاپ ها) به صورت عمده حضور داشته و رقابت می کنند. استفاده از بازاریابی آنلاین بیش از پیش مورد نیاز تمامی سازمان ها و شرکت هاست.

اگر می خواهید از بازاریابی دیجیتال یا آنلاین استفاده کنید می بایست یک سری مسائل مهم را در نظر گرفته و زیرساخت های آن را آماده کنید. محتوای سایت و تبلیغ شما باید به بهترین شکل نگارش شده باشد. از تصویر و Info graphics و مدیا در سایت خود استفاده کنید. SEO سایت شما باید در حد معمولی یا خوب باشد تا بتوانید در جست و جو کاربران معرفی شوید. وب سایت شرکت شما باید قالب و ابزارهای لازم را داشته باشد. وب سایت شما باید گویا و کامل باشد و مشتری را راهنمایی کند. اگر نرم افزار موبایل یا اپلیکیشن دارید باید به بهترین شکل طراحی شده باشد. راه های برقراری ارتباط با شرکت را ساده کنید. در تبلیغات علاوه بر اطلاع رسانی برای خرید یا فراخوان، ازمحتوای مفید هم استفاده کنید. اگر از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنید باید بدانید که از چه راه هایی و چگونه با مخاطبتان در ارتباط باشید به صورتی که آن را آزار ندهید.

دیجیتال مارکتینگ پلاس با رویکرد افزایش چریکی فروش اینترنتی
حتما بخوانید

سرفصل و محتوی دوره دیجیتال مارکتینگ :

-مبانی دیجیتال مارکتنیگ

-چشم انداز استارت آپ های فراسازمانی

Online Startup View

-اصول بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو گر

Search Engine Optimization

-تکنیک های چریکی افزایش رتبه گوگل

Fast Techniques of SEO

-راهکار های برندسازی و افزایش فروش از طریق شبکه های اجتماعی

Social Media Marketing

-ایجاد کمپین تبلیغات در گوگل

Google Adwords

-بازاریابی از طریق ایمیل

Email Marketing

-تجزیه و تحلیل آمار دیجیتال

Digital Analytics

 

پیش نیازهای دوره : 


نکته: دوره دیجیتال مارکتینگ پیش نیاز تحصیلی، دانش برنامه نویسی و دانش تخصصی فناوری اطلاعات ندارد.

مکان و محل برگزاری دوره:


تهران ،خیابان مطهری، میرزای شیرازی،کارگزاری مهر اقتصاد ایرانیان

تاریخ

تاریخ شروع دوره :
۱۳۹۶/۰۷/۲۶
تاریخ پایان دوره :
۱۳۹۶/۰۷/۲۷

مدت ساعت دوره دیجیتال مارکتینگ:


چهارشنبه : مورخ ۹۶/۰۷/۲۶ از ساعت ۱۴الی ۲۰

پنجشنبه: مورخ ۹۶/۰۷/۲۷ از ساعت ۱۴الی ۲۰

به مدت زمان ۱۲ساعت

وضعیت دوره دیجیتال مارکتینگ:


پایان یافته

مدرسین دوره دیجیتال مارکتینگ :


دکتر شایان عرفانیان-دکتر بهزاد حسین عباسی