مشاور دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال

مشاور دیجیتال مارکتینگ بحث داغ ای روز های ایران. امروزه بازاریابی دیحیتال به یکی از مهمترین راه های موفقیت و ثروت اندوزی کسب و کار های مبدل گشته است و نظر به اهمیت این مقوله اهمیت مشاور و مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیز به حد اعلا خود رسیده است. بسیاری از کسب و کار ها در ایران به سبب مشکلات فراوان برای توسعه مارکتینگ خود در بخش دیجیتال با مشکلات متعدد رو به رو هستند و تقاضا دریافت مشاوره حرفه ای در این صنعت را دارند.

 

 

 

 


شایان عرفانیان مشاور ارشد دیجیتال مارکتینگ برند های معتبراز طرف دیگر امروزه کسب و کار ها در ایران به این درک رسیده اند که برون سپاری پروژه های مارکتینگ و برندینگ ماحصل خوبی در پیش رو نخواهد داشت و بهره وری مورد نیازشان را تامین نمی کند .
فلذا در جشتجوی راهی جهت توسعه منابع انسانی و استراتژیک مارکتینگ خود در بخش دیجیتالی هستند.

خاطرم هست ۵ سال پیش مردم از واژه های بازاریابی اینترنتی، بازاریابی الکترونیک، آنلاین مارکتینگ بیشتر از عبارات دیگر استفاده می کردند. زمانی که اولین دوره دیجیتال مارکتینگ را در یکی از موسسات آموزشی در ایران طراحی کردم، در نگاه مخاطبان دو انتزاع ذهنی را به سهولت میدیدم.

گروهی میگفتند دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی اینترنتی هست و الکترونیک و تفاوتی با هم ندارند و چرا از واژه مرسوم بازاریابی اینترنتی استفاده نکنیم.
گروهی نیز می گفتند دیجیتال مارکتینگ علمی نیست که در ایران رایج شود و بار ها و بار ها این جمله معروف را میشنیدم که اینجا ایران است. !!!!
هم اکنون بعد از ۵ سال تلاش روزمره در صنعت بازاریابی دیجیتال مشاور دیجیتال مارکتینگ ۱۲ برند معتبر و ۲ بانک پر قدمت و محبوب در ایران بودم و از تمام تکنیک های دیجیتال مارکتینگ برای توسعه آن ها استفاده کردم.

چندین کنفرانس پر مخاطب به منظور جهت گیری صحیح و شناخت موثر دیجیتال مارکتینگ برای مردم در برج میلاد تهران و پایتخت صنعتی کشور با بیش از مجموع ۳ هزار مخاطب برگزار کردم.
اما لازم هست کمی با هم درد و دل کنیم.

 

راهنمای تحلیل آماری از طریق گوگل آنالیتیکس
حتما بخوانید

چالش بزرگ در صنعت دیجیتال و استارت آپی ایران نادانی نیست، توهم دانایی است. بسیاری بر این گمانند که بازاریابی دیجیتالی آن انتزاع ذهنی حاصل آمده از مسیر شغلی خودشان و منتج به ابزار هاست چه صحیح و چه غلط همان را بازگو می کنند.و چه انبوه کسب و کار هایی را دیدم که به سبب همین مشاوران به ظاهر دانا برشکست شدند.
ماحصل نشر این اطلاعات ناصحیح این می شود که بسیاری از کسب و کار ها مشاور دیجیتال مارکتینگ گرفته و با پرداخت هزینه های بالای مشاوره در این صنعت ره به ماه عسل کسب و کار نبرده و حتی شکست را تجربه می کنند.

 

آفت اصلی امروزه مشاوران دیجیتال مارکتینگ این است که متخصصان این حوزه تحلیلگر نیستند و صرفا ابزار های را شناخته و در قالب آمار های بدون تحلیل ارائه شده به مشترکینشان مشاوره میدهند.
در حالی که یک مشاور استارت اپ یا دیجیتال مارکتینگ باید یک روانشناس ماهر در صنعت فناوری اطلاعات و بازاریابی باشد. بداند چه کسب و کاری با وجود نرخ ترافیک بالا و سهم بازار جاری در آینده نیز مفید فایده است. ضریب رشد و نرخ نفوذ پذیری ۲ عامل اصلی تحلیل یک مشاور بازاریابی اینترنتی است.

مشاور دیجیتال مارکتینگ بانک ها

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات مشاوره رزومه بنده را مطالعه فرمایید.

راه های ارتباطی:

تلفن مستقیم: ۸۰ ۳۴ ۱۸۱ ۰۹۱۲

اینستاگرام: DRShayanErfanian

لینکدین: ShayanErfanian

توئیتر: Shayan_Erfanian